|
საიტის მენიუ
ИВЕРИЯ С ОРУЖИЕМ ПРАВДЫ В ПРАВОЙ И ЛЕВОЙ РУКЕ_
Владимирова Елена, Польша (редактор сайта «Защитник
Православия») 
გადმოწერა
სულ ონლაინში: 1 სტუმარი: 1 მომხმარებელი: 0
mail.
contact us :
zaqaria8@mail.ru
|
მასალის რაოდენობა კატეგორიაში: 24 ნაჩვენებია მასალა: 1-10 |
გვერდები: 1 2 3 » |
დალაგება:
სათაურით
რჩევები და დარიგებანი
გაუფრთხილდით ღვთის
დიდ ნიჭს– სინდისს. ის ჩვენ ზეცასთან გვაერთებს.იგი
ჩვენს სუსტ, ცოდვილ ნებას უმორჩილებს ღვთის ძლევამოსილ ნებას. სინდისი–ეს არის ღვთის
ხმა ადამიანის გულში, ხმა მფარველი ანგელოზისა.გულმოდგინედ დავიცვათ ჩვენი სინდისი
ყოველივე ცუდი საქმისაგან, სხვა შემთხვევაში შეიძლება ჩავახშოთ, ჩავფერფლოთ და დავკარგოთ
იგი. როდესაც ადამიანებს არ ესმით ღვთის ხმა თავიანთ გულში, როცა სინდისი დუმს, მაშინ
მათ აღარ ეშინიათ ცოდვების. სწორედ ასეთებს უწოდებენ უსინდისოებს. ესე იგი მათ სინდისი
უკვე დაკარგეს.
|
დიდმარხვა
აი, უკვე
სამი
შვიდეულია,
რაც
ეკლესიის
თაღქვეშ
გაისმის
ცოდვით
დაღალული
ადმიანური
გულის
შეძახილი:
„სინანულისა
ბჭენი
განმიხვენ,
ცხოვრებისმომცემელო!.." ხვალინდელი დღიდან
ფართოდ
იღება
სინანულის
წმინდა
კარი...
განსაკუთრებულად
ღრმა
და
სერიოზული
სიჩუმე
შეიგრძნობა
ჩვენს
– ჩვეულებისაებრ ამაო – ცხოვრებაში... |
ფარისეველი
ძმებო! სახარების შუქზე დავაკვირდეთ უფალ იესო ქრისტეს
ხასიათს: დავინახავთ, რომ მისთვის მოყვასის ცოდვები, თუნ-
დაც ძალიან მძიმე, არასოდეს ყოფილა დამაბრკოლებელი;
ასევე მთელ სახარებაში ვერსად შევხვდებით მოციქულთა
დაბრკოლების მაგალითს. პირიქით, ფარისევლებისთვის
ყველაფერი დამაბრკოლებელია, დამაბრკოლებელია თვით
ყველაზე სრულყოფილი, განკაცებული ღმერთი; იმდენად
დამაბრკოლებელია, რომ მსჯავრს დებენ მას, როგორც დამ-
ნაშავეს, სამარცხვინო სიკვდილით კლავენ ჴ მაცხოვარს ორ
ავაზაკს შორის კიდებენ ჯვარზე!აქედან თავისთავად გამო-
დის დასკვნა, რომ დაბრკოლებისაკენ მიდრეკილება არის სუ-
ლის მძიმე სნეულება, ფარისევლობის ნიშანი. ყურადღებით
ვადევნოთ თვალი საკუთარ გულს და სულიერი განსჯის შემ-
წეობით ჩავკლათ მასში მოყვასის საქციელით დაბრკოლების
გრძნობა.
სახარება წმინდა, ყოვლად წმინდა წიგნია! როგორც ანკარა
წყალში აღიბეჭდება მზე, ისე აისახება ქრისტე სახარებაში.
ვისაც სურს, იხილოს ქრისტე, მან გული და გონება სინანუ-
ლით უნდა განიწმინდოს! მაშინ იხილავს სახარებაში ქრისტეს,
ჭეშმარიტ ღმერთს, დაცემული კაცობრიობის მაცხოვარს,
სახარებაში დაინახავს, რა თვისებები უნდა ჰქონდეს ქრისტეს
მოწაფეს, რომელიც მოწოდებულია თვით უფლისაგან ისწავ-
ლოს სიმდაბლე და სიმშვიდე. |
როგორ მოვაგვაროთ ოჯახური ურთიერთობანი?
გაყრა ყოველთვის ტრაგედიაა, რომლისაგანაც ყველა მხარე ევნება: ქმარიც, ცოლიც, შვილებიც, მშობლებიც და
ნათესავებიც. როცა კონფლიქტი წარმოიშ-ვება, ამაში დამნაშავენი მრისხანების, გაღიზიანების, ურთიერთწყენისა
და საყვედურების დაგროვილი სიმძიმის ზემოქმედებით, არ ფიქრობენ შედეგებზე. აღსანიშნავია მნიშვნელოვანი
კანონზომიერება: როცა ძლიერები სცოდავენ, მაშინ, პირველ ყოვლისა, სუსტები ევნებიან. მამაკაცები რომ
სცოდავენ, ქალები ევნებიან; ქალები რომ სცოდავენ _ ბავშვები ევნებიან. |
|
ქრისტიანული სრულყოფილების არსი; მის მოსახვეჭად აუცილებელია ბრძოლა; ოთხი რამ, რაც ყველაზე მეტად საჭიროა ამ ბრძოლაში წარსამატებლად აშკარაა, რომ ისინი დიდ საფრთხეში იმყოფებიან. შინაგანი თვალი, ანუ გონება დაბნელებიათ, მით უმზერენ საკუთარ თავს და არასწორად ხედავენ. გარეგნულად სათნო საქმეებზე ფიქრობენ, ჰგონიათ, რომ სრულყოფილებას მიაღწიეს და ამით გაამაყებულნი, სხვებს განიკითხავენ. ამის შემდეგ, ღვთის საგანგებო ზემოქმედების გარეშე, შეუძლებელია, კაცთაგან ვინმემ შეძლოს ამნაირი ადამიანის მოქცევა. აშკარა ცოდვილი უფრო ადვილად შემობრუნდება სიკეთისკენ, ვიდრე გარეგნული სათნოებების საბურველით დაფარული.
|
darvinizmis Sesaxeb erTi
ram Tavidanve unda iTqvas: Tanamedrove mec-
nierebaSi
uamravi Teoria da hipoTeza arsebobs, ara
marto
gansxvavebuli erTmaneTisagan, aramed diametru-
lad
sawinaaRmdegoc. amitom darvinis Teoria ubralod
erT-erTi
mravalTagania (Tanac mas arc ki gaaCnia raime
faqtobrivi
mtkicebulebani) |
Segonebani colebs ganmartoeba da borot adamianTa
sazogadoebisgan
ganrideba did sargebels gvZens. gemi,
romelsac qariSxali ar
aryevs, mSvidobianad micuravs;
asea sulic _ sazogado
saqmeTagan Tavisufali Tavs myudrod
grZnobs. amitom
colebs, romlebic didwilad saxlis
saqmeebiT arian
dakavebulni, meti sibrZnis gamoCena
hmarTebT, vidre
qmrebs. |
|
Tumca
mxolod zogierTni mRvdelmsaxurni ki ar
scodaven, gatacebulni bevris momxveWelobiT da mravalze zrunviT, aramed
aseve scodaven mrevlis is wevrebic, romlebic uars amboben mRvdelmsaxurTa
Senaxvaze. da Tumca es Tema sxva rigisaa, Cven mainc moviyvanT aq, misi
droulobis gamo, Semdeg qristianul zneobriv swavlebas. zneobrivi RvTismetyveleba
(codvebi me-5 mcnebis winaaRmdeg: uaris-Tqma mRvdelmsaxurTa da maTi oblebis
Senaxvaze): "da romelni sakurTxevelsa winaSe dganed, sakurTxevelisagan
nawili ganiRian..." (I korinT. 9, 13). mas Semdeg, rac RmerTis mier
dadgenil iqna mRvdelTa wodeba, dawesebulia
maTi rCena xalxis mier miRebuli
gasamrjeloTi, romelsac mRvdlebi emsaxurebian. |
Cven religiurad ganswavlulni vxdebiT,
magram vkargavT sikeTes da siyvaruls adamianebisadmi roca garSemo mimoixedebi,
gulistkiviliT dainaxav: adamianebi sul ufro mouTmenenelni, uTanagrZnoni,
gulgrilni xdebian. am movlenis aRmomacenebeli mizezebi mravalgvaria:
ekonomikuri dauwyobloba, mci-redTa fufuneba da umravlesobis gaRatakeba,
kulturisa da zneobri-obis dabali done, konfliqtebi erovnebaTaSoris doneze,
daurwmuneb-loba xvalindel dReSi
|
|
zaqaria
gabaSvilis mowamebrivi Rvawlis Sesaxeb Teimuraz II–is cxovrebis kvlevisas Cveni yuradReba miipyro
misma sulierma moZRvarma zaqaria gabaSvilma. Cvens win warmodga Rvawli
didebuli pirovnebisa, romelmac saqarTvelos eklesia faqtobrivad
ixsna udidesi gansacdelisagan d kaTolikuri mwvaleblebisagan. igi
mamacurad da udrekad aRudga win eklesiis msaxurTa erTi nawilis uniatur
zraxvebs, riTac seriozuli dabrkoleba Seuqmna maT TavianTi miznebis
ganxorcielebis gzaze. gaborotebulT sxva araferi darCenodaT, Tu ara
is, rom inkviziciis cecxli daenToT mis garSemo. |
|
|
|